Da je film res tako zelo dober, kakor se govori, so se včeraj prepričali gostje premiere Marketing Magazina, navdušenci nad blagovno znamko Air Jordan in nekateri znani Slovenci, ki so si med prvimi ogledali AIR v Cineplexxu v Ljubljani. Med njimi so bili tudi mojster driftanja Drey Nitrous, Uroš Bitenc, Azra in Matjaž Pucko, Katarina Benček in Marko Pavlović, Blaž Kričej Režek in Gregor Potrebuješ.
Marketing Magazin je poskrbel za odlično dogajanje pred filmom. Obiskovalci so prejeli pijačo dobrodošlice, penino Jeruzalem Ormož, Lolita Supernova Rudnik pa je poskrbela za odlično, tako po videzu kot po okusu, torto AIR. Ob vstopu v dvorano so obiskovalci prejeli revijo Marketing Magazin in sladko poslastico ALIVE Nutty Drops. Pred filmom je gledalce nagovoril Uroš Bitenc, ki je med drugim, dvema srečnežema podaril vrečko presenečenja, v kateri je bila tudi knjiga NIKE: Potovanje k boginji zmage, ki jo je podarila Knjigarna Feliks.
Film AIR je po pričakovanjih navdušil gledalce, saj v njem prav vsak najde nekaj zase – izjemno marketinško potezo, ki je rešila Nike, nastanek legendarne superge Air Jordan, vpletenost Michaela Jordana, ali pa izjemna glasba in scenografija, ki nas popelje nazaj v 80. leta. Vse, kar je povezano z legendarnim Michaelom Jordanom je vedno zelo atraktivno, ob ogledu filma AIR pa pridejo na svoj račun tako ljubitelji košarke, mode, športa, superg kot tudi dobrih športnih dram in izjemne igralske zasedbe.
Zgodba filma nas popelje v obdobje osemdesetih let prejšnjega stoletja. Matt Damon nastopa v vlogi Sonnyja Vaccara, Ben Affleck v vlogi soustanovitelja blagovne znamke Nike – legendarnega Phila Knighta, Jason Bateman v vlogi Roba Strasserja – njegovega direktorja marketinga, Viola Davis pa v vlogi brezkompromisne mame, ki se zaveda vrednosti neizmernega talenta in košarkarskega fenomena svojega sina Michaela Jordana, ki bo postal največja športna legenda vseh časov.
V filmu spremljamo Vaccarovo prizadevanje, da bi pridobil zaupanje Jordanove družine, trenerjev in najožjih sodelavcev z namenom, da prepriča takrat še zelo mlado vzhajajočo zvezdo lige NBA - Michaela Jordana, v podpis partnerske pogodbe, ki je Nikeu zagotovila položaj največje znamke športnih oblačil in obutve danes.
Ambicioznega, uporniškega in strastnega šefa Nikea najbolje opiše njegov znameniti stavek: »Zapomnili si te bodo po pravilih, ki si jih prekršil.« Ta misel ga je vodila pri njegovi odločitvi, da tvega in da svojemu, takrat še neznanemu podjetju Nike, prinese slavo in se postavi ob bok največjima in veliko uspešnejšima konkurenčnima podjetjema Adidas in Converse.
Posneti film o pogajanjih med košarkarjevo mamo in marketinškim agentom na način, da gledalce priklene k platnu in vzbudi njihova čustva, ni lahka naloga, a filmska ekipa je presegla vsa pričakovanja, kritiki pa so film že ocenili za najboljši športni film vseh časov!
AIR vas že pričakuje na rednem sporedu kinematografov po Sloveniji. Distributer filma je Blitz Film & Video Distribution.
ou
07.04.2023
11:48:26
AIR: Težko pričakovani film o nastanku legendarnih superg navdušil prve gledalce v Sloveniji
Film AIR, ki žanje pohvale kritikov po svetu, ima na portalu Rotten Tomatoes zavidljivih 99% in že velja za enega najboljših športnih filmov, govori pa o nastanku legendarnih superg, ki so »rešile« Nike, je včeraj doživel premiero tudi v Sloveniji ter navdušil prve gledalce.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke