Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
(aj)
(aj)
05.04.2023 13:07:33
Deli članek:

Ob širitvi na tuje trge so za podjetja ključne tudi preverjene informacije

psno
Detektivka Bernarda Škrabar Damnjanović pravi, da so ob širitvi na tuje trge za podjetja ključne tudi preverjene informacije.

V poslovnem svetu zmagujejo tisti, ki imajo zanesljive in preverjene informacije, na katere se lahko zanesejo ob sprejemanju strateških odločitev.

To še posebej velja ob širitvi podjetja ali ob poslovanju z drugimi, tudi tujimi podjetji. Za vsako podjetje, organizacijo ali managerja je izrednega pomena, da dobijo prave informacije, na kakšen trg se podajajo, kakšna je konkurenca in kako delujejo podjetja, s katerimi se hočejo povezati. "Mnoga podjetja, ki se širijo, zanimajo predvsem informacije o drugih podjetjih in izdelkih ter iskanje novih poslovnih partnerjev in priložnosti. Te informacije morajo biti zanesljive in ne dopuščajo prostora za špekulacijo. Z našimi povezavami jim pridobimo zaupanja vredne informacije iz katerekoli države sveta. Te so jim lahko v veliko pomoč pri njihovih pomembnih odločitvah," je pojasnila direktorica Detektivsko varnostne agencije Bernarda Škrabar Damnjanović.



Če želite sodelovati z določenim podjetjem iz Slovenije ali iz katere druge države, vam v agenciji preverijo to podjetje, poslovne partnerje in povezave, skrite lastnike. Izpostavijo morebitna tveganja in neskladnosti, ki so lahko na prvi pogled skrita, a vseeno predstavljajo tveganje. Sicer lahko preverijo tudi dražje nakupe, ki jih želite opraviti (nepremičnine, avtomobile, plovila, zrakoplove, pasemske živali …), pri tem svetujejo, da se tovrstna preverjanja opravijo pred nakupom. Na podlagi dejanskega posnetka stanja in pridobljenih realnih in preverjenih podatkov in informacij lahko stranke sprejmejo informirane odločitve in poslovno tveganje minimizirajo. "Pomagamo jim hitro in učinkovito poiskati poslovne partnerje po vsem svetu. Naši preiskovalci identificirajo potencialne partnerje in opravijo vso možno preverjanje, s tem strankam prihranimo tako čas in sredstva. Pri tem upoštevamo specifične zahteve in potrebe ter predlagamo najbolj primerne in preverjene partnerje," je dejala sogovornica.



Kadar želijo stranke prodajati na novih trgih, jim v Detektivsko varnostni agenciji pomagajo tudi pri iskanju novih poslovnih kanalov. "Sledimo trendom in novostim v različnih panogah in vam lahko svetujemo o najbolj primernih izdelkih ali storitvah za določeno tržišče ter o najustreznejši poti do uspeha," je še zaključila preiskovalka Bernarda Škrabar Damnjanović.