Klub, ki je nazadnje deloval v sezoni 2011/12, se je takrat znašel v velikih dolgovih, zaradi katerih je klub propadel oziroma prijavil stečaj. Dolg do upnikov je znašal dva milijona evrov.
A pričakovanja Jeseničanov se niso uresničila, saj je za blagovno znamko HK Jesenice največ ponudil ljubljanski podjetnik Boris Požeg – in sicer kar 150 tisoč evrov. "Za nakup sem se odločil, ker sem ljubitelj hokeja in ker gre za zelo zanimivo blagovno znamko," je dejal Požeg in izjavil, da je tudi kot Ljubljančan pripravljen sodelovati pri ponovnem vzponu jeseniškega hokeja, s pripombo "če mi bodo pustili."
Na dražbi je bil tudi predsednik sedanjih hokejistov HDD Jesenice, Anže Pogačar: "Za nas je izid dražbe neke vrste šok. Vsi mi cenimo tradicijo jeseniškega hokeja, a tako visokega zneska za blagovno znamko si ne moremo privoščiti. Upam, da bomo z novim lastnikom blagovne znamke lahko sodelovali. Za slovenski hokej je nujno, da imamo dva močna profesionalna kluba – Olimpijo in Jesenice."