Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
gv
gv
04.02.2015 21:46:46
Deli članek:

Poslali jih bodo tja, kjer rezultat ni pomemben

Ob dogodkih, kakršen je Super Bowl, si prodajalci manejo roke. Še pred tekmo si naredijo zaloge raznih majic, puloverjev in kap, na katerih so motivi zmagovalne ekipe. Kaj pa če ta na koncu ne osvoji naslova?

V nedeljo zvečer so nekaj minut po koncu velikega finala lige NFL v ZDA svoja vrata ponovno odprle trgovine s športno opremo. Še posebej obiskane so bile tiste v New Englandu in njegovi okolici, od koder prihajajo novopečeni prvaki Patriotsi. Večina njihovih navijačev si je seveda želela zagotoviti svoj kos oblačila, ki jih bo spominjal na ta poseben dan.


Povsem drugače je bilo na drugem koncu ZDA, kjer so bili med bolj razočaranimi zagotovo seattelski trgovci. Že pripravljene majice, na katerih piše, da so Seattle Seahawksi ubranili naslov prvaka, so tako ostale pospravljene v škatlah, trgovine pa pod ključem. Majice bi v primeru zmage njihovih ljubljencev zagotovo pošle v nekaj urah, trgovci pa bi še lep čas šteli dobiček na račun teh artiklov. Zdaj jih seveda ne bodo mogli prodajati, kljub temu pa ne bodo romali na smetišče.


Liga NFL se je namreč leta 1996 odločila, da bo takšne neuporabne artikle kljub vsemu koristno uporabila. Približno 100.000 kosov oblačil, ki so neprimerni za prodajo, tako zdaj vsako leto podarijo dobrodelni organizaciji. Ta nato oblačila posreduje državam, ki se borijo s hudo revščino in kjer sta slogan in rezultat na majici povsem nepomembna, v preteklosti pa so jih denimo že prejeli tudi nekateri prebivalci držav, kot so Zambija, Nikaragva in Armenija.