Pred dnevi je Luka Dončić postal ambasador slovenskega turizma, cilj partnerstva pa so krepitev in povečanje prepoznavnosti Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia ter predstavitev države, njene edinstvenosti, nišnosti, gospodarskih, naložbenih in turističnih priložnosti. Sodelovanje bo obsegalo promocijo Slovenije na 20 domačih tekmah Dallas Mavericks, na desetih tekmah v tej sezoni in desetih v sezoni 2020/21, ter poslovno konferenco Texas Feel Slovenia 12. marca po tekmi Dallas Mavericks – Denver Nuggets, ki bo obarvana povsem slovensko oziroma bo imela tematski naslov I Feel Slovenia Night.
Prvo izjemno reklamo za Slovenijo so lahko vsi košarkarski navdušenci po vsem svetu videli že na tekmi med Dallasom in Los Angeles Clippersi, na tekmi, ki je pred televizijo in v dvorano privabila ogromno število gledalcev zaradi vročega dvoboja Luka Dončić - Kawhi Leonard. Med tekmo se je namreč vrtel oglas za Slovenijo s sloganom I Feel Slovenia, kar lahko nazorno vidite tudi na spodnji fotografiji.
![ku](/images/faces/no-name.png)
ku
Neverjeten PRIZOR med Dončićevo tekmo! Slovenska DRŽAVA česa takšnega še NIKOLI NI DOŽIVELA! (foto)
![](http://cdn.kme.si/public/images-cache/768xX/2020/01/22/ff5b92378f81d53f926a3ae2a12daca3/5e283126be5c3/ff5b92378f81d53f926a3ae2a12daca3.jpeg)
Reuters
Med tekmo Dallasa in Los Angelesa je Slovenija doživela izjemno reklamo.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke