Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
pr
pr
18.11.2022 14:40:04
Deli članek:

Nogomet kot team building in pot za povezovanje gospodarstva

V vodstvu Društva za promocijo športa Slovenije že načrtujejo nove prireditve, prav tako pa bodo skupaj s partnerji še naprej skrbeli za veselje otrok ob prejemu nove športne žoge.

Konec oktobra se je v Kopru zaključil niz jesenskih dogodkov Poslovni pokal NZS, na vseh treh dogodkih so slavili v taboru moštva Luka Koper, priznanje za nogometno energijo pa si seveda zaslužijo prav vsa moštva. Jeseni so v projektu sodelovala podjetja kot so AJM Team, Atlantic Droga Kolinska, DPZ Impol, Dragon Maritime, DSV Transport, Ekosen, Fersped, Httpool, Klemen Transport, Led Luks, LTH Castings, Luka Koper 1, Luka Koper 2, Luka Koper 3, Marmor Hotavlje, Mega Mobil, Mercator Ljubljana, Mercator Štajerska, Mimovrste, NLB, Odelo Slovenija, SRC, Sumida Slovenija, SŽTS - Tovorni promet, ŠD Helios, ŠD Hit, ŠD T-2, T.P.G. Logistika in VV-LOG.

»Jeseni smo tri dogodke organizirali na elitnih prizoriščih kot so Športni park Radomlje, Nacionalni nogometni center Brdo in Športni park Bonifika, za kar se zahvaljujemo vsem partnerjem, ki so nam pomagali uresničiti Poslovni pokal NZS,« poudarja vodja projekta Matevž Brec. Nogometna zveza Slovenije in Društvo za promocijo športa Slovenije sta s projektom Poslovna liga NZS pričela že v letu 2015, doslej pa je v projektu sodelovalo že prek 100 podjetij iz vseh slovenskih regij. »Kot predsednik Društva za promocijo športa Slovenije bi se rad zahvalil Nogometni zvezi Slovenije, ki je v letu 2015 prepoznala projekt kot del programa Nogomet za vse. Največ zaslug je imel takrat g. Ilija Kitić, ki bi se mu v tem imenu posebej rad zahvalil. S projektom želimo predvsem povezovati gospodarstvo skozi nogometno igro, prav tako pa skrbeti za team building aktivnosti, mreženje, nogometno rekreacijo, zabavo, kanček dobrodelnosti,« še dodaja Brec.

V vodstvu Društva za promocijo športa Slovenije že načrtujejo nove prireditve, prav tako pa bodo skupaj s partnerji še naprej skrbeli za veselje otrok ob prejemu nove športne žoge. »Doslej smo skupaj s partnerji z novo športno žogo osrečili že prek 2000 otrok, nova akcija pa se obeta že v decembru 2022, ko bomo znova priča aktivnostim za predstavitev nove športne žoge kot enega najlepših prazničnih daril za otroka,« so o načrtih za prihodnost še povedali v Društvu za promocijo športa Slovenije.

Naj še poudarimo, da so v vodstvu Poslovne lige NZS zadnji dogodek na Obali organizirali v sodelovanju z Mestno občino Koper, ki je sofinancirala prireditev.