Enačba gre približno takole. Slovenija bo s četrtkovo tekmo ob 16. uri po našem času celo začela kvalifikacije za evropsko prvenstvo, torej bo igrala prej kot kdorkoli in bi že tako ali tako morala prej kot kdorkoli na pot. V Kazahstan še toliko bolj in še toliko prej. Ob tem Kazahstan ni več tisti Kazahstan, v katerega se je do lanskega februarja prek Ukrajine in Rusije letelo dobrih pet ur. Postal je namreč Kazahstan, do katerega je treba priti ob prepovedi preletov napadene in napadalne države v tej grozljivo nesmiselni vojni, s čimer se enosmerno potovanje čez pet časovnih pasov poveča na dobrih sedem ur. Drži, majhna težava v primerjavi s tistimi, ki jih imajo ljudje na vojnem območju, a vendarle težava, s katero se je treba spoprijeti.
NZS se je morala znajti po svoje
Nove okoliščine so odnesle možnost potovanj z običajnimi letali ozkega trupa, s kakršnimi športne ekipe po Evropi potujejo po Evropi. Vsaj v enem kosu taka letala ne zmorejo priti do Astane, Nogometna zveza Slovenije se je zato znašla v položaju, v katerem je morala iskati povsem novo rešitev zunaj pregovorne škatle. Da bi bila mera polna, morebitni postanek nekje v Turčiji za dotakanje goriva v novih razmerah stane ogromno in vzame ogromno dodatnega časa, pri čemer je treba ves čas vedeti tudi to, da bo po četrtkovi tekmi v Astani že v nedeljo popoldne Slovenija igrala naslednjo tekmo v Ljubljani. Kaj je bilo torej storiti?
Odgovorni pri NZS so skupaj z dolgoletnim potovalnim partnerjem, turistično agencijo Kompas, preverili vse možnosti, analizirali vse scenarije, ogromno izkušenj in povezav najboljših potovalnih gurujev pa je našlo sijajno rešitev. Ta se na prvo žogo sliši zelo luksuzno, kajti reprezentanca s peščico spremljevalcev v Astano odhaja v posebnem letalu Boeing 757, ki je danes prišla v Ljubljano s svojo edinstveno kabino z 88 sedeži poslovnega razreda in sposobnostjo leteti devet ur. Potrebno je bilo ogromno sreče in znanja, da je na voljo letalo, s katerim je Jan Oblak nekoč že potoval kot član Atletica, poleg tega kluba so ga v preteklosti redno uporabljali tudi njegov še slavnejši mestni tekmec Real, velika rivala Sevilla in Betis ter še nekateri španski klubi.
Kadar gre za časovno stisko in potrebo po udobju, ga za posebne prevoze najemajo tudi španska podjetja, jeklena ptica z domom na Mallorci pa za nameček velja za prinašalko sreče. Nič čudnega, ko pa je ustanovitelj zasebne balearske letalske družbe Privilege Style to lepotico z največjim »poslovnim« trupom v Evropi poimenoval po svoji mami – Milagors Diaz. Ime Milagros pa v neposrednem prevodu iz španščine pomeni čudež. Ne pravimo, da Slovenija v Kazahstanu potrebuje čudež, tudi v kvalifikacijah kot celoti ne – dovolj bo lastno znanje in vera vanj. Vsekakor pa je odprava potrebovala manjši čudež, da je dobila tako prevozno sredstvo, ga plačala le nekoliko več od običajnega, predvsem pa precej manj, kot bi za neprimerno manj udobja in neprimerno več porabljenega časa plačala kakšno »tankanje« v Istanbulu ali Ankari.
Morate videti! Ne boste verjeli, s kakšnim letalom slovenska reprezentanca leti v Kazahstan! (foto)
Že tako ali tako so bila gostovanja v Kazahstanu izjemno zahteven logistični zalogaj za vsako reprezentanco. V novih okoliščinah vojne, energetske krize in posledične krize letalskega prometa, dodatnega podaljšanja najdaljše poti in še česa pa je slovenska izbrana vrsta prva, ki se je znašla v še težjem položaju. A ga rešila na najboljši mogoči način – s Čudežem.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke