V sklopu LJFW, ljubljanskega tedna mode, so nogometaši Olimpije kot manekeni predstavili modno kolekcijo Kick by Olimpija. Oblikovali so jo študenti Oddelka za tekstilstvo Naravoslovnotehniške fakultete.
Kick by Olimpija je projekt, ki je nastal iz javno-zasebnega partnerstva. Hypo Alpe Adria je z donacijo omogočila študentom Oddelka za tekstilstvo Naravoslovnotehniške fakultete oblikovno zasnovo in prototipe končnih oblačil. Donacija je študentom omogočila strokovno vodenje, material in vse potrebno, da se bodo študenti s svojimi izdelki predstavili na LJFW.
Podpora študentom je družbeno odgovorni projekt v okviru koncernskega projekta Hypo Pro Futuro, ki se razvija v Hypo državah. Cilj projekta je najti talentirane učence, dijake in študente ter jim omogočiti izobraževanje na njihovem področju in s tem ponuditi možnost razvoja svojih potencialov. Tako se jim omogoči, da se že v času študija srečajo z realnim razvojem nekega produkta – od ideje, razvoja do realizacije.
Delovni naziv projekta je bil enotna "casual" oblačila za nogometaše, navijače in privržence NK Olimpija. Njegov cilj je, da se oblačila dejansko začnejo prodajati v trgovini NK Olimpija in v priznani trgovinski verigi, katere ciljni kupci so navijači in privrženci NK Olimpija ter vsi, ki se v modernih in trendovskih oblačilih počutijo dobro.
BLIŠČ
Že prihod na prizorišče tedna mode, ki je bil v središču Ljubljane, saj so na Kongresnem trgu postavili šotor, v katerem je potekala modna revija, je bilo svojevrstno doživetje za novinarja, ki so mu bližja ruralna smučišča ali atletski stadioni po svetu.
Na dogodek so prišli vsi, ki nekaj pomenijo na slovenski modni sceni. Nas sicer ni zanimalo, kakšni so zadnji modni trendi v Kuala Lumpurju in na Zelenoortskih otokih, kjer so nekateri iz ljubljanske "jet scene" preživeli zadnji oddih, ampak kako bodo ostri slovenski modni kritiki sprejeli nogometaše na modni brvi.
GNEČA NI KRITIKA
Nismo si predstavljali, da je lahko na modnih revijah takšna gneča, kot smo jo doživeli v sredo zvečer. Res je, da prostora za obiskovalce ni prav veliko, kljub vsemu pa se je iskal sedež več kot na polfinalni tekmi lige prvakov ali na koncertu Modrijanov. V vlogi manekenov se je predstavila osmerica zmajev, ki so se v vlogo kar vživeli – Antonio Delamea Mlinar, Nemanja Mitrović, Hrvoje Spahija, Darko Brljak, Aleksandar Rodić, Andraž Šporar, Ezekiel Isoken Henty in Boris Vidović.
"Zaradi številnih obveznosti poklicni športniki po navadi nimamo veliko prostega časa za družabna srečanja. Moram priznati, da sem bil navdušen nad celotnim dogajanjem tako na modni brvi kot v zakulisju, kjer so nam strokovnjaki iz modnega sveta namenili nekaj pohval in koristnih nasvetov. Osebno bi se še kdaj želel preizkusiti na kakšnem podobnem dogodku, saj je občasno treba misli usmeriti zunaj vsakdanjega nogometnega življenja. Ob tej priložnosti bi se želel v svojem imenu in v imenu soigralcev zahvaliti vsem, ki so nam omogočili udeležbo na dogodku," je dejal zadovoljni čuvaj mreže Olimpije Darko Brljak.
Z modnimi trendi nismo seznanjeni, tako da ne vemo, kakšne so modne zapovedi za poletje, jesen in zimo, ki prihajajo, kljub vsemu pa ... Kolekcija Kick by Olimpija, ki so jo oblikovali študenti, je bila resnično zanimiva, sveža in predvsem uporabna, poleg tega ste lahko prepričani, da vas bodo v večini teh oblačil na ulici hitro opazili.
ZELENA NIT?!
Oblačila Kick by Olimpija so bila torej všečna, vendar je bilo vse zmetano skupaj iz vseh mogočih vetrov. Pričakovali bi vsaj neko rdečo oziroma zeleni nit oblačil, ki ne nazadnje nosijo ime ljubljanske športne blagovne znamke.
In barvi Olimpije sta zelena in bela. Torej bi pričakovali, da bodo oblačila temeljila na zeleni ali beli barvi. S tem ne rečemo, da bi morali ti dve barvi prevladovati, vendar sta pa bili v predstavljenih oblačilih tako slabo zastopani, da nismo videli prave povezave med Olimpijo in oblačili.
Ta oblačila bi veliko prej povezali z urbano subkulturo v Frankfurtu ali s košarkarskim klubom iz Harlema kot pa z ljubljansko Olimpijo. Ampak kot smo zapisali že na začetku, kaj pa mi vemo – pač nismo modni kritiki in nimamo pojma o modi.
Sicer pa ... Poklon fantom Olimpije, ki so se spravili na modno brv – samozavesten sprehod, čeprav malce hitrejši, kot so to naredili pravi manekeni (naj se ve, da so športniki), in kakšen cmok v grlu, ker so se predstavili v vlogi, ki je niso vajeni.
Kljub vsemu pa so se fantje zelo dobro znašli v za njih popolnoma novem svetu, in če bi vse tekme v slovenskem prvenstvu odigrali s tremi četrtinami entuziazma in samozavesti, ki so ju pokazali na modni reviji, potem bi se danes z Mariborom borili za naslov slovenskega prvaka.
Jurij Završnik
17.04.2015
11:20:47
Modna policija: Brcni z Olimpijo (fotogalerija)
Vse je enkrat prvič. Tako smo se v sredo zvečer preizkusili tudi v vlogi modnega kritika.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Galerija