Marles nadaljuje osvežitev blagovne znamke. Po nedavni predstavitvi „prenovljenega“ Marlesa, sledi novi podobi in krovnemu sloganu sedaj še oglaševalska kampanja. Ta v ospredje postavlja najrazličnejše plati doma, ki jih združuje vsem še tako dobro znan občutek, ki ga lahko pričara zgolj lasten dom.
»Po predstavitvi nove strateške usmeritve podjetja in podobe blagovne znamke Marles, sedaj s komunikacijsko kampanjo naslavljamo širšo javnost. V čustvenem TV oglasu želimo gledalce popeljati skozi vsakodnevne zgodbe lastnikov s katerimi smo želeli prikazati občutke bivanja in lepoto lastnega doma. Uvodni fazi grajenja podobe sledi izpostavitev Marlesovih ključnih prednosti. V tem primeru možnost popolne individualizacije lesenega montažnega objekta, njegova trajnostna zasnova in izstopajoč funkcionalen dizajn,« pojasnjujejo na Marlesu.
Tako kot novo podobo, so tudi zasnovo oglaševalske kampanje pripravili pri agenciji Zadrga s ključnimi sporočili:
Dom je več kot štiri stene – je tisti „aaahhhh“ občutek, kjer ti v spominu ostane vsak trenutek. Da bi teh bilo čim več, pri Marlesu postavljajo vedno višje zeleno-inovativne standarde v montažni gradnji, ki izboljšujejo kakovost bivanja in vplivajo pozitivno na okolje kot počutje.
Dom je več kot štiri stene – je mesto najvažnejšega sestanka.
Dom je več kot štiri stene – je skok na kavč po dolgem dnevu.
Dom je več kot štiri stene – je misel na jutri in izraz naše osebnosti.
Končno doma – dom je več kot le fizični prostor. Je kraj, kjer se oblikujejo najlepši spomini in kjer se počutimo najbolj varno. Marlesove hiše vam omogočajo, da si ustvarite dom; prostor, ki je popolnoma vaš – trajnosten, estetsko dovršen in prilagojen vašim potrebam. V Marlesu se zavedajo, da dom ni le kraj bivanja, ampak izraz naše osebnosti, kraj, kjer se odvijajo najpomembnejši trenutki našega življenja. S svojo zavezanostjo trajnosti, inovativnosti in estetskemu oblikovanju ustvarjajo domove, ki presegajo meje običajnega in nudijo več kot le streho nad glavo. Končno doma – to je obljuba, ki jo pri Marlesu izpolnjujejo vsak dan.
ou
03.06.2024
14:41:18
Marles osvežitev blagovne znamke zaokrožil s čustveno kampanjo: Končno doma - dom je več kot štiri stene
Po nedavni predstavitvi nove strategije podjetja, prenovljene podobe blagovne znamke in prenovljenih arhitekturnih rešitev, sledi še oglaševalska kampanja.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Galerija