Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
Oglasno sporočilo
Oglasno sporočilo
16.11.2023 08:19:04
Deli članek:

‘’Dostavljamo predano in z nasmehom.’’

Ko večina športnih navdušencev prebira jutranje rezultate in analizira igre prejšnjega dne, Nejc Kolarič že nosi zmage na pragove Mariborčanov, z mislijo, da bo vsak paket prispel do naslovnika varno, točno in z nasmehom.

Nejc je v Pošti Slovenije zaposlen že dobrih deset let, še posebej lepe spomine pa ima na začetke svoje poštarske kariere, ko je delal na Ptuju in imel posebne vrste stranko. »Bilo je na začetku mojega dela v Pošti Slovenije. Kot Mariborčana so me na Ptuju klicali kar 'Viola'. Ta stranka pa je bila res posebna. Vsak dan mi je namreč skuhala domačo govejo juho, ocvrt zrezek in pražen krompir. Čisto vsak dan. Tisto obdobje je bilo res nekaj posebnega.«

V zadnjem obdobju se je z motornega kolesa presedel v kombi. Pakete dostavlja na območju domačega Maribora, kjer je s strankami vzpostavil pristen odnos. »Strankam je najbolj všeč, da jih pred dostavo pokličem in se dogovorimo o načinu in času dostave. Če jih ni doma, v nekaterih primerih prosijo, če se lahko vrnem kasneje, ko bodo doma. V takšnih primerih dostavo opravim kasneje. Najbolj pogosto vprašanje, ko jim paket dostavim, je sicer: 'Kaj pa je to?' (smeh). Seveda pa poštarji nimamo vpogleda v vsebino, tako da se morajo o njej sami prepričati.«

Po zadnjih raziskavah Valicona kar 89 % prejemnikov pošiljk pozna svojega poštarja in mu zaupa. Mednje sodi tudi Nejc. Mladi očka ceni, da se njegov delovni dan začne zgodaj in prav tako hitro konča. Na ta način lahko veliko časa preživi s svojo triletno hčerko, obenem pa pomaga partnerki pri domačih opravilih. Med dostavljanjem paketov je njegovo vodilo, da skuša svoje delo opravljati nasmejan in dobre volje. »Tudi če imaš slabši dan, stranka tega ne sme občutiti. Ne pride v poštev, da bi bil ošaben ali kaj podobnega. Moje načelo je, da k vsaki stranki pristopim pozitivno naravnan.«
Nejc pravi, da ima z večino strank spoštljiv in prijeten odnos: »Rad delam na terenu in všeč mi je, da delo ni monotono, saj so stranke zelo različne. Vsak dan je drugačen od prejšnjega. Vsaka stranka je drugačna od prejšnje.«
V času, ko vsakodnevni ritem življenja od nas zahteva maksimalno prilagodljivost, Pošta Slovenije s storitvijo "Moja dostava – moja izbira" nudi prejemnikom možnost, da sami upravljajo z dostavo svojih paketov. Prejemnik prek SMS-a dobi možnost, da v spletni aplikaciji prilagodi dostavo paketa svojim potrebam, pa naj bo to sprememba naslova, dostave (v paketomat, na izbrani bencinski servis) ali celo datuma. Ta pristop ne samo da krepi zaupanje med poštarji in strankami, ampak strankam prinaša občutek nadzora in udobja, ko prejmejo svoje pošiljke točno takrat in tam, kjer jim najbolj ustreza.
Ob zaključku dneva Nejc odloži dostavno torbo, vedoč, da je njegovo delo mnogo več kot le prenos pošiljk – to je ohranjanje tradicije, krepitev skupnosti in gradnja mostov med ljudmi.

Vas zanima, kako poteka njegovo razgibano delo ali v kakšni nenavadni situaciji se je že znašel na terenu? Spoznajte Nejčevo zgodbo tudi v video predstavitvi!

Nejčev osebni pristop do svojih prejemnikov pošiljk, botruje tudi dejstvu, da je Pošta Slovenije najbolj zaupanja vreden dostavljalec paketov v Sloveniji. (foto: Pošta Slovenije)

Zaupanje je temelj vsakega dobrega odnosa, tako zasebnega kot poslovnega. Naši zaposleni si vsak dan z odprtim in iskrenim ravnanjem prizadevajo za pristne odnose s strankami. Vabljeni, da preko video predstavitev spoznate tudi naše druge poštne sodelavce.


Nasvet za pravočasno oddajo pošiljk v predprazničnem obdobju
- priporočen rok za paketne pošiljke:  za naslovnike v Sloveniji do 11. decembra, za tujino pa do 4. decembra,
- priporočen rok oddaje pisemskih pošiljk za naslovnike v Sloveniji  do 18. decembra, za naslovnike v tujini pa do 8. decembra.


Pridruži se nam!
Če tudi tebe mika razgibano delo na terenu, preveri prosta delovna mesta in se prijavi!
Prednosti zaposlitve: fleksibilno delo, redno plačilo, izpopolnjevanja in usposabljanja, možnosti napredovanja, aktivnosti za ohranjanje zdravja v času delovne aktivnosti, počitnikovanja v nastanitvenih kapacitetah Pošte Slovenije.

Pošta Slovenije d.o.o.