Za nemoteno poslovanje vsaka športna organizacija potrebuje vsaj en tiskalnik. Pojavi se situacija, ko moramo poslati skeniran dokument, natisniti potrdila ali obrazce in skopirati dokumentacijo za v arhiv. Gre za manjše zlo in strošek, ki se mu želimo izogniti.
Da bi izgubili čim manj nepotrebnega časa in sredstev, se tudi več kot 20 slovenskih športnih organizacij raje odloča za najem tiskalnika.
Predstavljamo vam 5 razlogov, zakaj se podjetja raje odločajo za najem tiskalnika v primerjavi z nakupom
1. Strošek printanja je fiksen in vsak mesec enak
Najem ponuja najboljši pregled nad stroški tiskanja. Podjetje razbremeni začetne investicije nakupa lastniškega tiskalnika, hkrati pa tudi stroškov njegovega vzdrževanja, popravil in kupovanja potrošnega materiala. Najem ponuja celostno rešitev brez skritih stroškov in omogoča njihovo skrbno načrtovanje. Cena najemnine je fiksna in vključuje vse za brezskrbno tiskanje, kopiranje in skeniranje.
2. Enostaven in brezskrbni najem
Najem ponuja svobodo pri izbiri in ne nosi tveganja, zato se zanj veliko lažje odločimo. Najem je enostaven in učinkovit, z Optiprintom pa vaša skrb za tiskalnik postane popolnoma odveč. Tudi postopek sklenitve sodelovanja je enostaven. Na spletni strani www.optiprint.si oddate obrazec za brezplačno in neobvezujoče testiranje tiskalnika. Prijazni prodajni svetovalci vam svetujejo in dodelijo primerno napravo. Optiprintovi serviserji vam pripeljejo tiskalnik z Optiprintovo neskončno barvno kartušo, ga priklopijo, povežejo v omrežje in že ste pripravljeni na brezskrbno barvno tiskanje, kopiranje in neomejeno skeniranje.
3. Nič več vzdrževanja tiskalnika in nakupovanja kartuš
Optiprint ponuja popolno brezskrbnost pri uporabi tiskalnika. V storitev najema tiskalnika so poleg tiskalnika vključeni vzdrževanje tiskalnika, servis, vsi rezervni deli in neskončna barvna kartuša. V primeru, da tiskalnik ne dela, vam ga brezplačno zamenjajo ali popravijo. Storitev vključuje celostno podporo, takojšnjo tehnično razrešitev na daljavo in odziven lokalni servis, ki težave na terenu razreši še isti dan. V primerjavi z nakupom je to velik prihranek na času in skrbeh. Zaposleni ne zapravljajo časa za naročanje potrošnega materiala ter se ne ukvarjajo s stresnimi situacijami, ko zaradi okvar ostanejo brez delujočega printerja po več tednov.
4. Celovita in odzivna tehnična podpora
Tiskalnik je javil okvaro? Kaj sedaj? Kje je najbližji servis? Ste vedeli, da je Optiprintov lokalni serviser od uporabnika v povprečju oddaljen največ 20 km? V nasprotju z nakupom tiskalnika, kjer morate sami poskrbeti za vzdrževanje, drago plačevati za servis in čakati na popravilo, si z najemom zagotovite tehnično odzivnost, ki je ključna za vaše nemoteno poslovanje v primeru težav. Optiprintova ekipa tehnične podpore se odziva z izjemno hitrostjo in več kot 95 % servisov zaključi znotraj enega delovnega dne. Za nenehno podporo in morebitna vprašanja so za vas na voljo tudi strokovnjaki v klicnem centru, na katere se lahko zanesete.
5. Prisotnost po vsej Sloveniji
Optiprintovo poslanstvo je uporabnikom omogočiti popolno brezskrbnost tiskanja, zato nenehno stremijo k razvoju njihove storitve. Optiprint stranke so vedno na prvem mestu, o čemer priča več kot 4.000 zadovoljnih uporabnikov. Z razvito franšizno mrežo po vsej Sloveniji in z lokalno prisotnostjo zagotavljajo hitro odzivnost in zanesljivost ne glede na vašo lokacijo.
Februar, mesec ljubezni v Optiprintu.
Ljubezen je v zraku! V mesecu februarju v Optiprintu praznujejo mesec ljubezni, zato so vam pripravili posebno ugodnost. Optiprintovi svetovalci so vam na voljo za vsa dodatna vprašanja na telefonski številki 0590 75 455 ali 070 774 889 in elektronskem naslovu info@optiprint.si.