Po temeljitih pripravah in uskladitvijo vseh v projekt vključenih deležnikov je v začetku leta 2021 v organizaciji podjetja Mastercard zaživel eksperimentalni izobraževalni-športni projekt. Kot dolgoletni podpornik NK Maribor, RK Celje PL in NK Bravo se je vodilni tehnološki velikan na področju globalnih plačil sponzorstvo odločil aktivirati malce drugače. Tokrat primarno osredotočeno na srednješolce, vadeče pri treh slovenskih klubih, ki slovijo po odličnem delu z mladimi.
Projekt bo potekal časom primerno, s sodobnimi pristopi, z željo združiti prijetno s koristnim. Zato se je Mastercard povezal z vodilno slovensko srednješolsko digitalno platformo, imenovano Razturi na maturi. Gre za multimedijski ekosistem, ki je pod eno, virtualno streho združil kurikulum za slovenske srednje šole (trenutno je na voljo popoln zbir vse snovi za glavne tri predmete – slovenski in angleški jezik ter matematiko) v obliki video predavanj, razdeljenih po letnikih in tematikah, vse pa nadgrajeno s testi, zapiski, vajami, webinarji, maturitetnimi polami in možnostjo »on-line« inštrukcij.
Prvi, januarski webinar, bo namenjen celostni predstavitvi vseh možnosti, ki jih ponuja platforma Razturi na maturi, februarja, marca in aprila pa se bodo mladi s strokovnjaki in sedanjimi ter bivšimi vrhunskimi športniki na spletnih druženjih lahko pogovarjali o treh izjemno zanimivih in za življenje odraščajočega športnika in osebnosti pomembnih temah:
- FEBRUAR 2021 Pomen financ in znanja, povezanega z njimi.
- MAREC 2021 Načini komunikacije in javnega nastopanja v sodobnem svetu.
- APRIL 2021 Zdrava prehrana ter skrb za zdravje.
Pri eksperimentalnem projektu, ki bo na domiseln način povezal mlade iz treh različnih klubov, športnike in strokovnjake, šport in izobraževanje, si tvorci želijo, da bi sčasoma le-ta prerasel v nekaj več. Mastercard namreč razmišlja o tem, da bi mladim športnikom, ki jih sponzorira, v naslednjih letih omogočil še več vsebin, načinov, poti za razvoj in osebnostno rast. S tem bi srednješolcem in njihovim staršem omogočil še boljše izhodišče za uspešno prihodnost. Bodisi na športnih terenih, bodisi v kakršnikoli drugačni življenjski poti.
Izobrazba – formalna in neformalna – je pač, tako kot Mastercard. Neprecenljiva.
"S trojico slovenskih športnih subjektov, gre za NK Maribor, RK Celje PL in NK Bravo, smo se že doslej odlično sodelovanje zdaj odločili nadgraditi z akcijo, katere namen bo dijakom iz vrst njihovih mlajših kategorij omogočiti pridobivanje znanja na sodoben, prav zanje pripravljen način. Povezali smo se namreč s slovensko digitalno izobraževalno platformo Razturi na maturi, ki s strokovnim, a hkrati atraktivnim podajanjem srednješolskega kurikuluma mladim omogoča lažje in bolj samostojno spopadanje z vsemi učnimi izzivi," je o začetku kompleksne aktivacije sponzorstva povedal Aleš Petejan, vodja marketinga v podjetju Mastercard, nato pa dodal še: "Vsem dijakom zadnjih dveh letnikov, ki so člani nogometnih šol NK Maribor in NK Bravo ter rokometne akademije RK Celje PL, bo Mastercard omogočil brezplačno uporabo platforme Razturi na maturi, dodatno pa bo za vse srednješolce 'naših' treh klubov ter njihove starše v februarju, marcu in aprilu organiziral tri webinarje, na katerih bo govora o področjih, pomembnih za celostni razvoj odraščajočega športnika. Prepričan sem, da bodo rezultati tega športno-izobraževalnega projekta dobri in da ga bomo v naslednjih letih lahko še izpopolnjevali in dograjevali."
O tem, kako je nastal digitalni srednješolski ekosistem, in o njegovem pogledu na začetek zanimivega sodelovanja, je misli strnil tudi Luka Vončina, vodja razvoja in poslovanja pri platformi Razturi na maturi: "V zadnjih dveh letih smo z ekipo profesoric, programerjev in ekonomistov vzpostavili najbolj napredno orodje za slovenske dijake, ki ponuja video razlage teorije, interaktivne vaje z video razlagami rešitev, webinarje in zapiske tako za gimnazije kot srednje šole. Platformo ves čas nadgrajujemo, tako vsebinsko in tehnološko. Za nameček smo razvili tudi sistem 'on-line' realnih inštrukcij ter posebnega programa priprav na maturo. Navdušeno jo uporablja že več tisoč dijakov. Veseli smo, da smo vzpostavili partnerstvo s podjetjem Mastercard, ki je v naši platformi prepoznalo vrednost in želi širiti pomembnost izobrazbe med mladimi. Tu se je pojavila tudi čudovita priložnost za športnike, ki imajo svoje dneve še bolj zasedene s treningi in tekmami in jim bo pametno orodje za učenje prišlo še kako prav. Prav to sta tudi dve moji največji strasti, ki jih sedaj lahko smiselno povezujem – izobraževanje in šport ter pomembnost obojega. Le-to bodo dobro spoznali tudi mladi športniki iz klubov NK Bravo, NK Maribor in RK Celje, ki jih podjetje Mastercard že dolgo podpira, jaz pa že komaj čakam njihove, sem prepričan, dobre odzive!"