Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
24.08.2020 12:00:30
Deli članek:

Mladi virtualno pozdravili zvezde UEFA Lige prvakov tik pred vstopom na zelenico

Reuters

Uefina fundacija za otroke in podjetje Mastercard otrokom z življenjsko nevarnimi obolenji omogočili virtualno pozdraviti zvezde UEFA Lige prvakov tik pred tekmo.

Maskote za igralce iz Anglije, Nemčije, Italije in Španije so dobile priložnost, da med finalnim turnirjem UEFA Lige prvakov virtualno pozdravijo nekatere izmed najboljših nogometašev na svetu. Dve dekleti sta tako lahko pred torkovim polfinalom med kluboma Leipzig in Paris Saint-Germain virtualno pozdravili nogometaše, kot sta Kylian Mbappé in Ángel Di Maria, dva fanta pa sta nogometne zvezdnike virtualno srečala pred pričetkom nedeljskega finala.

Dekleti, ki sta se virtualno pojavili na štadionu Estádio do Sport Lisboa e Benfica v Lizboni, sta to edinstveno priložnost dobili na podlagi pobude, ki sta jo skupaj zagnala podjetje Mastercard v vlogi partnerja UEFA Lige prvakov in Uefina fundacija za otroke.

Pred polfinalnim obračunom med kluboma Leipzig in PSG sta lahko tako Ruby Wilson in Annika Wein pozdravili in se sporazumevali z igralci, ko so le ti vstopali na zelenico. Ruby, desetletna nogometna navdušenka iz Sunderlanda na severovzhodu Anglije, trenutno prestaja kemoterapijo, 11-letna Annika Wein pa se zdravi na kliniki za rakava obolenja v Frankfurtu.

»Noro! Ta dan si bom zapomnila do konca življenja! Hvala!« je dejala Ruby po tem, ko je izvedela, kakšna virtualna priložnost jo čaka. »Ta novica me je res razveselila, še posebej ker mi je zdravnik pred kratkim dejal, da morda ne bom nikoli več mogla igrati nogometa. Tega dne ne bom pozabila nikoli.«

»Hvala, hvala, hvala!« je medtem vzkliknila Annika. »Zelo sem se razveselila možnosti, da sem pomahala igralcem. Obožujem tudi svoj novi nogometni dres - neverjeten je! Hvala še enkrat.«

Mimo Annike in Ruby se je sprehodil in se z njima pogovarjal tudi predsednik UEFA Aleksander Čeferin, ki je obenem tudi predsednik upravnega odbora Uefine fundacije za otroke.

Fundacija je udeležence izbrala na podlagi predlogov, ki so jih podali projekti, ki jih po Evropi v sodelovanju s fundacijo izvajajo druge organizacije. Ruby je članica fundacije Newcastle United Foundation, ki nudi podporo invalidnim otrokom, Annika pa se zdravi v centru za otroke in mladostnike Klinik für Kinder-und Jugendmedizin, ki je del univerzitetne klinike v Frankfurtu.

Nicoló iz Italije, ki strastno zbira Paninijeve nalepke in športne časopise, se je medtem z nogometnimi zvezdami virtualno srečal pred nedeljskim finalom. Panini, ki ima resno kognitivno obolenje, je bil izbran na predlog pobude Play for Change s sedežem v Milanu. Pridružil se mu je Amir Korkar Garcia, ki ima Downov sindrom in se obenem zdravi za rakom v bolnišnici Vall d'Hebron v Barceloni, ki jo podpira Fundacija Eric Abidal - organizacija, ki pomaga otrokom z rakastimi obolenji.

»Uefina fundacija z veseljem podpira tako čudovito pobudo,« je dejal njen generalni sekretar Urs Kluser. »Otroci v bolnišnici le redko dobijo priložnost, da so del nečesa takega in čudovito je bilo videti njihove prešerne nasmehe in srečne obraze, ko so igralce pozdravili ob vstopanju na zelenico.«

»Iskrena zahvala gre tudi našim partnerjem, ki so to omogočili – fundaciji Newcastle United Foundation in centru Klinik für Kinder-und Jugendmedizin, Universitätsklinikum Frankfurt. Ogromna zahvala pa gre seveda tudi podjetju Mastercard, ključnemu sponzorju, ki Ligo prvakov UEFA podpira že več kot 25 let. Skupaj smo Ruby in Anniki omogočili doživeti nekaj edinstvenega.«

Mastercard je že več kot četrt stoletja zvest partner UEFA Lige prvakov in njegov program maskot za igralce otrokom iz vsega sveta omogoča doživeti nepozabne dogodke. A tudi ta program ni imun na posledice pandemije virusa COVID-19 in podjetje je moralo poiskati nove načine kako mladim omogočiti srečanje z njihovimi idoli.

»Vse od začetka pandemije smo se osredotočili na ljudi in se hitro preusmerili iz fizičnih v digitalna doživetja ter se tako odzvali na zahteve trenutnega spreminjajočega se okolja,« je dejala Jeannette Liendo, višja podpredsednica za trženje in komunikacije pri Mastercard Europe.

»Naši maskoti za igralce Ruby in Annika sta prvič v zgodovini programa imeli priložnost za virtualno interakcijo v živo z igralci ekip PSG in RB Leipzig med njihovim prihodom na zelenico. Nicoló in Amir sta svoji enkratni izkušnji medtem doživela pred nedeljskim finalom, ko sta virtualno pozdravila igralce klubov Bayern München in PSG. Ker si kot tehnološki inovator prizadevamo pomikati mejnike, upamo, da bo to doživetje našim maskotam ponudilo resnično nepozabno izkušnjo ob vrnitvi Lige prvakov UEFA na male zaslone. Zelo ponosni smo, da je leto 2020 doživelo prvo digitalno aktivacijo maskot za igralce.«