Mastercard je v sodelovanju z NK Maribor predstavil vseslovensko družinsko pobudo, ki stremi k družbeni spremembi, s katero bi pozitivne navijaške vrednote postale močnejše od nestrpnosti na stadionu. Ob tej priložnosti je družba Mastercard predstavila nacionalno nagradno igro, v kateri bo imel slovenski otrok prvič v zgodovini izjemno priložnost spremljati nogometnega igralca na finalni tekmi UEFA Champions League v Madridu. Ta se bo namreč skupaj z družino letos junija podal v Madrid na finalno tekmo UEFA Champions League, kjer bo ob pričetku odločilne tekme prvenstva pospremil enega izmed nogometnih igralcev na zelenico.
Aleš Petejan, vodja marketinga pri družbi Mastercard Slovenija, je ob tem pojasnil, kako bo potekal izbor: »Otroci, stari od 7 do 9 let, lahko v nagradni igri sodelujejo s prijavo na uradni spletni strani Mastercard – www.mastercard.si. Z naključnim žrebom bomo določili zmagovalca, ki bo razglašen 11. maja na derbiju v Ljudskem vrtu.« Za ogled finala se lahko potegujejo tudi odrasli, saj bo Mastercard dva srečneža nagradil z dvema vstopnicama in potovanjem v Madrid.
Neprecenljivo doživetje zase ali za svojega otroka je možno osvojiti s preprosto izpolnitvijo enega ali obeh obrazcev na uradni spletni strani Mastercard. Neprecenljivi trenutki pa so doma tudi na prvem družini prijaznem stadionu Ljudski vrt, ki skupaj z družbo Mastercard vabi na družinski sektor. S športno spodbudo #ŽogaZbližuje želijo obuditi tradicijo gledanja tekem v živo, zato so pripravili posebne ugodnosti in presenečenja, ki bodo popestrila družinska nogometna doživetja ter omogočila sproščeno uživanje v tekmah na stadionu.