Ana Lukner Roljič je pred devetimi leti za svoj rojstni dan organizirala desetdnevno zbiranje hrane. Odziv prijateljev in sorodnikov je bil odličen in zbrali so hrano za kar 37 družin. Do danes je njena dobrodelna organizacija, ki deluje povsem brez denarja in v prostem času prostovoljcev, pomagala že več kot 200.000 družinam. "To, da pomagamo drugim, je res največ in najpomembneje, kar lahko naredimo. Rasla sem v družini, ki me je ves čas spodbujala k dobrodelnosti, in vesela sem, da lahko to prenašam na vas, otroke, ki ste naša prihodnost. Pri vas se vse začne," je Ana Lukner Roljič povedala otrokom.
Zgodba, ki orosi oko
Ana Lukner Roljič se pri svojem prostovoljnem delu srečuje s številnimi zgodbami družin v stiski, na začetku je veliko prejokala. Še posebej ji je v spominu in srcu ostala ena zgodba. "Nekoč smo otroku iz socialno močno ogrožene družine rekli, da gre lahko v naše skladišče. Tja, kjer so sladkarije, in si v vrečo nabere karkoli in kolikor želi. Petnajst minut ga ni bilo nazaj. Ko se je vrnil, je imel v roki eno samo liziko," je otrokom povedala Ana Lukner Roljič in dodala: "Karkoli boste podarili drugim, čeprav malenkost, boste s tem za nekoga naredili veliko."
Tudi otroci OŠ Trzin pomagajo drugim
Otroci so imeli za Ano Lukner Roljič številna vprašanja, najbolj jih je zanimalo, zakaj Anina zvezdica zbira samo hrano. "Hrana je tisto najosnovnejše, tisto najbolj pomembno, da lahko nekdo preživi, zato zbiramo ravno hrano. Veste, ko odprete doma omare s hrano, ... Te omare so pri marsikaterem otroku doma povsem prazne," jim je odgovorila Ana Lukner Roljič. Otroci so ji zaupali tudi svoja dobra dela. "Sosedom je zgorela hiša in smo jim pomagali pri popravljanju doma," je rekel desetletnik. "Midva z mamico sva pred vhodom v muzej videla žensko, ki ni imela hrane, in sva ji nesla žemljico," je razložil devetletnik. "Ko prerastem obleke, jih z mamo vedno podariva naprej," je povedal še en mali dobrodelnež.
Zakaj se je Ana Lukner Roljič pridružila akciji NIVEA Podarite nam modro srce?
"To akcijo spremljam že nekaj let, ker se mi zdi lepa in srčna. Iskreno povedano imam do znamke NIVEA zelo čustven odnos, saj smo izdelke NIVEA doma uporabljali, že ko sem bila majhna. Zdi se mi prav in lepo, da se tudi podjetja odzovejo klicu na pomoč in da znajo svojo prepoznavnost dati tudi v dobrodelni projekt," je v pogovoru za spletno stran www.nivea.si povedala Ana Lukner Roljič.
O 13. akciji NIVEA Podarite nam modro srce
Letos je akcija NIVEA Podarite nam modro srce, ki traja od 11. februarja do 11. marca, v znamenju dobrih del. Akciji se je pridružilo pet srčnih ambasadorjev, znanih po nesebični pomoči drugim. Ob Ani Lukner Roljič še prostovoljec Rok Križan, ustanoviteljica Srečne hiše za otroke Alenka Žumbar Klopčič, gorska reševalka Mojca Odar in reševalec Robert Sabol.
Otroci v šolah in vrtcih tkejo vezi modrih src
Otroci letos v okviru akcije izdelujejo modra srca, na njih zapisujejo svoja dobra dela in jih povezujejo med seboj, kot nas povezujejo dobra dela. Razredi in vrtčevske skupine lahko s fotografijami svojih izdelkov sodelujejo tudi v nagradni igri, ki bo izžrebancu na šolo pripeljala predstavo čarodeja Sama Sebastiana ter majice in medalje s sloganom akcije. V akciji sodelujejo tudi muzeji, društva in knjižnice po Sloveniji, ki pripravljajo delavnice, v okviru katerih izdelujejo modra srca.
Postanite ambasadorji modrih src tudi vi
Od 11. februarja do 11. marca sodelujte v nagradnih igrah akcije NIVEA Podarite nam modro srce. Osvojite lahko enega od čudovitih NIVEA paketov presenečenja. Več o akciji preberite na spletni strani http://www.nivea.si/modrosrce.
Naj vezi modrih src in dobra dejanja objamejo svet.