Ekipa
© 2025 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
zu
zu
14. 03. 2025 · 08:58
14:29
Deli članek:

Na Pokljuki je navijala že 10. generacija Otrok Triglava

Za najboljše biatlonke in biatlonce sveta je na Pokljuki navijalo skoraj 2.000 Otrok Triglava

Kljub slabšim vremenskim napovedim je najboljše biatlonke in biatlonce sveta k premagovanju meja in doseganju novih rekordov tokrat spodbujalo skoraj 2.000 mladih navijačev s spremljevalci.

Ti so se letos za vstopnice na tekmovanje in udeležbo v akciji Otroci Triglava na Pokljuki potegovali na prav poseben način – z oddajo receptov za jedi iz lokalnih sestavin. Z ustvarjalnimi navijaškimi transparenti in bučnim navijanjem, prežetim tudi s plesom, so sicer že desetič poskrbeli, da so junaki zime na Rudnem polju pokazali svoje najboljše zmožnosti.

»Vesel sem, da se je tekme udeležilo toliko šolarjev in otrok, vključno z mojimi dekleti, ki so me videle zmagati ravno tukaj, na domači Pokljuki. Vedno, ko grem od doma, me namreč vprašajo, če bom zmagal. A tako njim, kot tudi vsem ostalim mladim navijačem, želim pokazati, da v življenju ni vse lahko, ampak je treba vztrajati in predvsem verjeti vase. Da si ne smejo zatiskati oči pred realnostjo ter da ni vse tako, kot vidijo na socialnih omrežjih in televiziji, « je o občutkih ob zmagi pred najmlajšimi navijači povedal prvi obraz slovenskega biatlona Jakov Fak in dodal: »Šport je primer, v katerem je vsaka zmaga prislužena in zato jo toliko bolj ceniš. Četudi kdaj ni rezultatov, a veš, da si dal vse od sebe, boš cenil svoj trud ter se sprijaznil, da to ni bil tvoj dan. Vsi občutki, tako zmaga kot trpljenje ob porazu, so del življenja, česar se morajo mladi zavedati. Hkrati pa morajo vedeti, da je za dosego ciljev v življenju treba trdo delati. Želim si biti vzor mladim, zato jim to polagam na srce.«

Poleg moške so si ogledali tudi žensko posamično preizkušnjo
Po slabših vremenskih razmerah je iz srede na četrtek predana organizacijska ekipa na Pokljuki poskrbela, da so osnovnošolci in dijaki lahko poleg moške brezskrbno spremljali tudi žensko posamično preizkušnjo, ki se je pričela že dopoldne. Kot je potrdila Anamarija Lampič, so iskrivi nasmehi in bučne spodbude mladih navijačev zagotovo motivirali marsikakšno tekmovalko, da je na progi pokazala svoje najboljše zmožnosti. Pri tem se je spomnila tudi svojega otroštva: »Ko sem bila v osnovni šoli takšne akcije še niso bile popularne, čeprav bi nam to veliko pomenilo. Jaz bi takrat zanesljivo šla. Greš na tekmo, vidiš vrhunske tekmovalce. Zagotovo ima vsak svoje idole in jih tam vidi v živo. Ta izkušnja je neprecenljiva.«

Posebna vstopnica na dogodek, navijaški ples in transparenti
Ne le najboljši biatlonci in biatlonke, v dnevu, ki so ga preživeli v naravi, so edinstveno doživetje prepoznali tudi mladi navijači. Ti so se letos za prejem vstopnic potegovali z oddajo recepta za jedi, pripravljene iz lokalnih sestavin. Med vsemi prejetimi recepti je strokovna komisija izbrala tri zmagovalne. Te so prispevale Dvojezična OŠ II Lendava, kjer so oddali recept za vegrač (vegetarijanski bograč), OŠ Sava Kladnika Sevnica, ki je poslala recept za raviole z nadevom iz krškopoljca in Ekonomska šola Ljubljana, kjer so pripravili recept za »urbano jed za meščane - skok na krožnik.«

Poleg sodelovanja v kuharskem natečaju so (naj)mlajši navijači lahko sodelovali še v natečajih »Naj navijaški transparent« in »Naj navijaški ples« ter tako aktivno soustvarili športno vzdušje na tekmi. Tri najboljše navijaške transparente so izdelali učenci z OŠ Moravče, OŠ Ormož in Dvojezične OŠ Lendava. Najboljšo navijaško koreografijo pa so zaplesale učenke iz OŠ Leskovec pri Krškem.

Deseta generacija Otrok Triglava na Pokljuki
V Skupini Triglav z akcijo Otroci Triglava skozi oglede športnih dogodkov in postavitve otroških igrišč sicer že vrsto let spodbujajo otroke in družine k zdravemu in aktivnemu življenjskemu slogu. »V sodelovanju z Organizacijskim odborom Pokljuka smo si tudi letos želeli mladim obiskovalcem omogočiti posebno doživetje v objemu narave in jim ob zgledu športnikov ter skozi različne aktivnosti pokazati, da je zdrav in aktiven življenjski slog lahko tudi zabaven. Posebej nas veseli, da smo tokrat na Rudno polje popeljali že 10. generacijo otrok, v vseh teh letih skupaj pa smo takšno doživetje omogočili skoraj 22.000 otrokom in njihovim spremljevalcem,« je pojasnila Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav.

Z akcijo Otroci Triglava so najmlajši navijači navijali za biatlonke, ki so se za spodbude nasmejano zahvalile