Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
zu
zu
29.03.2018 09:14:14
Deli članek:

Mercator podelil 135.000 evrov za prihodnost slovenskih smučarskih skokov

Profimedia

Mercator je s Smučarsko zvezo Slovenije tudi letošnjo sezono izvajal kampanjo za podporo našim smučarjem skakalcem. Mercator je ženski in moški skakalni reprezentanci doniral 90.000 evrov, mladim skakalcem in skakalnim klubom pa podelil donacije v skupni višini 45.000 evrov. Skupaj je tako Mercator za prihodnost slovenskih smučarskih skokov doniral 135.000 evrov.

Promocija uživanja sadja in zelenjave v Mercatorju je bila februarja namenjena tudi kampanji podpore našim orlom in njihovemu podmladku. Mercator je donacije skakalcem podelil v Maxi klubu v Ljubljani.

»V Mercatorju velik del sponzorskih sredstev namenimo za šport, ob tem pa želimo širšo javnost navdušiti tudi za aktiven življenjski slog. Od tod zamisel, da letošnjo kampanjo za podporo smučarjem skakalcem povežemo s promocijo za uživanje več sadja in zelenjave. Če sodimo po številu glasov, kar 680.000 smo jih zbrali, nam je odlično uspelo. Ni veliko projektov, ki se lahko pohvalijo s tako množičnostjo. V povprečju je torej vsak tretji prebivalec Slovenije sodeloval v akciji. Smučarski klubi so v ta projekt vložili veliko energije in iznajdljivosti, v zbiranje glasov vključili cele skupnosti in dokazali, da je temelj uspešnosti predvsem sodelovanje. Naša izbrana skakalna vrsta pa je ponovno pokazala, da so slovenski orli izjemen vzor vsem nam, ko gre za pogum in vztrajnost. Tako v zdravje kot v šport je namreč treba vlagati načrtno, vztrajno in dolgoročno, da se lahko veselimo uspehov,« je ob predaji donacije povedal predsednik Mercatorjeve uprave Tomislav Čizmić.

Ljubo Jasnič, predsednik zbora in odbora za smučarske skoke in nordijsko kombinacijo pri SZS, se je Mercatorju zahvalil za večletno podporo, posebej pa se je zahvalil tudi Mercatorjevim trgovkam in trgovcev, ki so v trgovinah s svojo prijazno razlago o kampanji in o tem, čemu služijo kuponi, prispevali, da je tudi letošnja akcija tako dobro uspela.

V Mercatorju je februarja vsak kupec ob nakupu sadja in zelenjave v vrednosti vsaj 1 evro prispeval po 2 centa v sklad za podporo našim smučarjem skakalcem. Mercator je tako skupaj s kupci našim orlom namenil donacijo v višini 90.000 evrov. Vsakdo ve, da skakalcev ne postavimo kar na letalnico, da naši orli ne dosegajo izjemnih uspehov čez noč, ampak so ti rezultat dolgoletnih vaj, prizadevanj in tudi odrekanja, predvsem pa vlaganj v skakalni šport in podpore, ki mu ga namenjamo.

Ob sodelovanju v Mercatorjevi kampanji za podporo skakalcem pa je vsak kupec ob nakupu sadja in zelenjave na računu prejel poseben kupon za glasovanje. Tako so najvišje donacije prejeli skakalni klubi z največ glasovi kupcev. Skupaj so smučarski klubi prejeli kar 680.000 glasov kupcev, Mercator pa je skakalnemu podmladku v klubih doniral skupaj 45.000 evrov.

Donacijo v višini 12.000 evrov je tako prejelo Smučarsko društvo Vizore, donacijo v višini 6.000 evrov Smučarsko društvo Zabrdje, Smučarski skakalni klub Ilirija pa donacijo v višini 5.000 evrov. Donacijo 4.000 evrov je prejelo Smučarsko skakalno društvo Stol Žirovnica, 3.000 evrov Športno društvo Gora, 2.000 evrov pa Skakalni klub Predmeja-Otlica-Kovk. Po 1.000 evrov so prejeli: Smučarsko skakalni klub Sam Ihan, Smučarski klub Zagorje, Sekcija za skoke Kisovec, Smučarsko skakalni klub Mengeš, Smučarsko društvo Dolomiti, Smučarsko skakalni klub Šmartno na Pohorju, Nordijski smučarski klub Tržič, Smučarsko skakalni klub Bohinj, Smučarski skakalni klub Alpina Žiri, Smučarski klub Triglav Kranj, Nordijsko društvo Rateče–Planica, Smučarsko skakalni klub Velenje, Smučarsko skakalni klub Ivančna Gorica, Skakalni smučarski klub »Lovci na daljave« Logatec.

Največji izziv, s katerim se soočajo skakalni klubi v Sloveniji, je prav zbiranje finančnih sredstev. Pomanjkanje denarja se odraža v kvaliteti infrastrukture, zagotavljanju opreme za bodoče skakalce, kot tudi v nezadostnem številu izobraženega kadra. Skakalni klubi se financirajo iz prispevkov oz. dotacij s strani občin, Smučarske zveze Slovenije ter članarin oz. vadnin članov, največji delež sredstev (v nekaterih klubih do 45-odstotkov) pa morajo klubi v obliki sponzorskih prispevkov zbrati sami.

V Mercatorju smo veseli in ponosni, da z donacijo skupaj s potrošniki prispevamo k uspehom naših smučarjev skakalcev in k nadaljnjemu razvoju podmladka naših orlov. Da bomo vsi skupaj tudi v prihodnje držali pesti zanje in jih spodbujali.