Prvi slovenski adut Žan Kranjec bo nosil isto startno številko 27 kot na današnjem veleslalomu, na katerem je z uvrstitvijo na 16. mesto prekinil devetletni vitranški veleslalomski post slovenske moške ekipe.
Na startu desetega moškega veleslaloma za svetovni pokal v tej sezoni po vrsti bo vsega skupaj šest Slovencev, razen Kranjca pa imajo preostali tekmovalci veliko slabše izhodišče za preboj med trideseterico, ki se bo nato merila v finalu predzadnjega veleslaloma v sezoni. Klemen Kosi bo imel številko 66, Martin Čater 67, Mišel Žerak 68, Jakob Špik 69, slovenske nastope bo sklenil Žan Grošelj s številko 72. Na startu bo 76 tekmovalcev iz 20 držav. Prva vožnja se bo začela ob 9.30, druga ob 12.30.
Na večernem sestanku vodij ekip v hotelu Kompas so določili startno listo ter izžrebali prvih petnajst startnih številk. Nemcu Felixu Neureutherju je tokrat pripadla številka 1. Številko dve bo nosil vodilni v skupni razvrstitvi svetovnega pokala in vodilni veleslalomist Avstrijec Marcel Hirscher. Prvi izzivalec za veleslalomski mali kristalni globus Francoz Alexis Pinturault bo nosil startno številko 4.
Na petkovem prvem veleslalomu pod Vitrancem je slavil Pinturault pred Avstrijcem Philippom Schörghoferjem, tretji je bil Hirscher.
Prireditelji že 55. po vrsti pokala Vitranc bodo skušali dodatno utrditi tudi zgornji del strmine, tako da bi lahko tekmo izpeljali na celotni progi, z vrha. Danes so jo bili prisiljeni skrajšati ter tekmo začeti z nižje ležečega rezervnega starta, pod začetno strmino. Kljub temu, da je s tem tekma izgubila nekaj svoje privlačnosti, so bile ocene s strani trenerjev in tekmovalcev pozitivne.
"Odločitev je bila sprejeta na podlagi trenutnega stanja na poligonu, upoštevali pa smo tudi možnost, da s tem ohranimo zgornji del za jutrišnji pokal Vitranc," je dejal dolgoletni generalni sekretar v organizacijskem komiteju pokala Vitranc Srečko Medven.
"Želimo, da bi bil sobotni veleslalom za pokal Vitranc z vrha. Zato so se takoj po koncu današnje tekme na poligon podali delavci, ki so začeli z utrjevanjem zgornjega dela proge, polivanjem z vodo, glajenjem podlage. Tudi vremenska napoved je dokaj ugodna in pričakujem, da bodo progo pripravili in bodo lahko tekmovalci tekmovali na neskrajšani progi. Strojne mehanizacije ne bomo več uporabljali," je še dejal Medven.
Nekaj pomislekov v nestrokovni javnosti je sprožila uporaba mehanizacije, ratrakov, s katerimi so v zadnjih dneh s proge potiskali ogromne količine novozapadlega snega. "Pri pripravi tekmovalne proge smo bili primorani uporabiti stroje. Zapadlo je namreč toliko snega, ves ta sneg pa bi bilo nemogoče zmetati s terena na roke, z ljudmi z lopatami. Šlo je za količinsko kar 22.000 kubičnih metrov snega," je težave, s katerimi so se soočali prireditelji pod Vitrancem, opisal Medven.
"Prejeli smo le pohvale, tako trenerjev, kot direktorja moških tekmovanj Markusa Waldnerja. Tekma je bila težka, zmagali so najboljši, o kakovosti proge nekaj pove tudi naslednje, da je tekmovalec s številko 58, Američan David Chodounsky, prišel v finale," je nadaljeval Medven.
Na podlagi razvoja tekmovalne proge preko noči in vremenskih pogojev bodo v soboto ob 8.30 sprejeli odločitev o startu z vrha strmine. "Če se bo zgodilo karkoli dramatičnega, imamo rezervni start spodaj kot danes," je sklenil Medven.