Tako se o aktualnem svetovnem prvaku v cestnem kolesarstvu ter zmagovalcu francoskega Toura in italijanskega Gira govori tudi v povezavi s športnimi supervelesilami kot sta nogometna velikana Real Madrid in AC Milan. Razlog – skupni partner, letalski velikan Emirates, ki ima seveda tudi svoje kolesarsko moštvo, za katero vozi Tadej Pogačar.
O Slovencu se je razgovoril izvršni podpredsednik in vodja marketinga ter odnosov z javnostmi pri omenjeni letalski družbi Boutros Boutros. (Tudi) na temo oglaševalskih kampanij, v katerih se slovenski šampion, kot z obžalovanjem ugotovi Boutros, ne pojavlja prav veliko. »S Pogačarjem si žal ne moremo veliko pomagati. Ker ima Emirates pogodbo z ekipo (in ne Pogačarjem osebno, op. p.). Ampak če najdemo oglaševalski koncept, ki bi se izplačal, ničesar ne izključujemo. Odvisno, kakšno osebnost bomo potrebovali za določeno oglaševalsko akcijo. Je pa dejstvo, da Pogačarja nismo v celoti izkoristili, ker so kolesarji celo leto na poti, tako da niti ne vem, če bi našel kaj časa še za kaj drugega kot kolesarjenje,« je razmišljal Boutros Boutros in s tem namignil, da Tadeju morda ležijo dodatni milijoni na mizi. Če bi pač našli način za sodelovanje.
Družba Emirates sicer že od leta 2017 podpira kolesarsko moštvo, ki ga vodi razvpiti Mario Gianetti, sponzorira pa med drugim tudi nogometna velikana Real Madrid in AC Milan. Kakšni denarji se obračajo v nogometu, ni treba izgubljati besed, a kot pove Boutros, je tudi kolesarstvo zelo dobičkonosen posel. »Kolesarstvo je priljubljeno, ker vsakdo lahko kolesari. Po svetu skoraj vsi vozijo kolo, skoraj vsak si ga lahko privošči. Ne potrebuješ posebnih prog, voziš ga lahko na lastnem dvorišču in okoliških ulicah. Kolesarstvo je precej večje, kot si ljudje mislijo. Mi smo to prepoznali, zato smo se vključili v to zgodbo,« je med drugim povedal eden vplivnejših mož pri letalski družbi Emirates.