Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
ku
ku
25.09.2024 12:27:08
Deli članek:

Legendarni kolesar ostro: Slovenija lahko ostane brez kolajne, če bosta Pogačar in Roglič ...

Profimedia

Slovenski kolesarski navdušenci že odštevajo do nedeljske cestne dirke na svetovnem prvenstvu.

V nedeljo popoldne nas čaka pravi kolesarski spektakel: cestna dirka svetovnega prvenstva v Švici, kjer bo imela izjemno ekipo tudi Slovenija - na čelu s Tadejem Pogačarjem in Primožem Rogličem. Dejstvo je, da se lahko kolesarja, ki sta poskrbela za zgodovinski hat-trick Slovenije (zmaga na Giru, Touru in Vuelti), borita za najvišja mesta. Morda bi lahko Slovenija celo osvojila dve kolajni, kar bi bil sanjski scenarij, a dejstvo je, da je to izjemno zahtevno. V zadnjih dneh je bilo veliko povedanega o tem, kdo bo pravzaprav kapetan, kdo pomoičnik, kakšno vlogo bosta imela Pogačar in Roglič, legendarni slovenski kolesar Jani Brajkovič pa je v podkastu Tour 202 opozoril: "Treba je zelo dobro premisliti, kako se bo dirkalo, kakšna bo taktika in ali so vsi kolesarji pripravljeni, da se stoodstotno podredijo in dajo vse od sebe za našega najboljšega kolesarja, tistega, ki ima največje možnosti za zmago. Vseeno verjamem, da je absolutni favorit Pogačar, zmaga pa mu lahko uide, če se bo začelo taktizirati, če bo prišlo do kombinacij, ki ne bodo dobre za našo ekipo. Vemo pa, da je Pogačar zelo aktiven kolesar. Lahko bi prehitro posredoval in tako zapravil možnost za medaljo. Če bi bil jaz selektor, bi se absolutno osredotočil na enega kolesarja, da se ekipa podredi enemu kolesarju."

Pri tem je dodal, da bi lahko imel Roglič vlogo dodatnega aduta slovenske izbrane vrste: "Nikakor ne mislim, da bi bil Roglič v vlogi zadnjega pomočnika, da bi čakal do konca, potem pa v zaključku pomagal Pogačarju. Roglič ima odlično priložnost, da sledi napadom, ki bi bili še vedno nevarni, ne bi jih pa sprožili kolesarji iz prve vrste. S takšnim begom bi lahko tudi on zmagal na svetovnem prvenstvu." Brajkovič je še opozoril na to, da se v slovenskem taboru ne bi smeli odločiti za taktiko dveh kapetanov in da se morajo pred dirko določiti natančna navodila. "Ko so kolesarji po 250 kilometrih izčrpani, v mnogo primerih ne razmišljajo več, ne bom rekel trezno, ampak ne tako dobro kot nekaj ur pred tem. Takrat se lahko zgodijo napake," je še dodal v podkastu Tour 202.