V Landshutu je dirkače pričakal mnogo manjši stadion kot je bil v Varšavi. Je pa to zelo prijeten objekt, ki je obenem tudi velika sončna elektrarna. Praktično vse strehe na samem stadionu kot na spremljajočih objektih so namenjene sočnim celicam. Toliko o tem in morda tudi namig za Slovenijo, da bi lahko tudi pri nas združili koristno s prijetnim.
Že v napovedih smo omenili, da lahko pričakujemo zelo izenačeno in tudi zanimivo dirko. Morda je bila za nekatere voznike steza tudi neznanka, je pa bila za vse zelo realna. Pričakovali smo sicer, da bi lahko predvsem domačin Huckenbeck kot tudi mladi Blodorn imela manjšo prednost, pa tega vendarle ni bilo. Vse vožnje so bile zelo razburljive. V začetnih vožnjah je bila prednost za voznike, ki so startali iz zunanje pozicije D. Potem pa je hitra postala tudi notranja pozicija A. Še najmanj dobrodošla je bila pozicija C, ki dirkačem ni nudila začetne hitrosti kot ostale.
Zadnje štiri vožnje so bile zelo razburljive, saj so vsi že izračunali, da je treba za uvrstitev v polfinale zbrati kar devet točk. Prvič se je zgodilo, da so izpadli kar trije vozniki z osmimi točkami. Pretežni del dirke je zelo prepričljive vožnje prikazal Avstralec Jason Doyle, toda v zadnji redni vožnji se mu je pokvaril motor. V polfinalu mu je ponagajal tudi drugi motor, kar je pomenilo, da bo moral prepustiti mesto vodilnega v skupnem seštevku. V veliki finale sta se po pričakovanju zelo zanesljivo uvrstila Poljak Zmarzlik in Avstralec Holder. Poleg njiju pa zelo presenetljivo Danec, sicer aktualni evropski prvak Michelsen in Poljak Kubera. Za oba je bil to šele tretji veliki finale v karieri. Pred finalom so bili praktično vsi prepričani, da je zdaj odprta pot Zmarzlika do dolgo pričakovane 24. zmage. Toda s tem se ni strinjal Danec Mikel Michelsen, ki je odlično startal iz neugodne pozicije C in onemogočil Poljaka. Potem je odpeljal zelo suvereno in prišel do svojega prvenca. Bartosz Zmarzlik se je dolgo boril z Jackom Holderjem, da je prišel do drugega mesta, medtem ko Kubera ni imel nobenih možnosti za stopničke.
V skupnem vrstnem redu je szdaj na vrhu aktualni prvak. Naslednja dirka bo 1. junija v Pragi. Naslednji dnevi pa bodo namenjeni kvalifikacijam za GP serijo 2025.