Turk je novi dirkalnik predstavil danes na Gospodarskem razstavišču v okviru ljubljanskega avtomobilskega salona, prireditve, ki se po 16 letih vrača na sceno in je dobrodošla tudi dirkačem. "Lepo je, da smo lahko tu prisotni. Tu se lahko zahvalimo pokroviteljem za podporo, brez njih naših nastopov ne bi bilo. V Sloveniji je težko zagotoviti sredstva, predvsem za večje projekte. A že to, da smo pripeljali vozilo takšnega razreda v Slovenijo, je dobro za naš avtošport, s tem pa pomagamo celotnemu našemu športu v Sloveniji. Radi pa bi pustili pečat," je ob predstavitvi dirkalnika, ki pa še ni bil praktično preizkušen, dejal idrijski dirkač.
"Za zdaj je avto samo na ogled, čeprav sem si želel, da bi bil že preizkušen. A določeni kosi za evolucijo 2017 so bili zelo pozno razviti in homologirani. Avto je zdaj sestavljen, takoj po koncu salona računamo na zadnje teste, potem pa bomo čim prej začeli nabirati podatke," pravi Turk. V ekipi OPV Racing bodo letos razširili delovanje, dirkalnike bodo tudi izposojali, poleg Turka pa bodo nastopali še z nekaj posadkami.
"Če pogledamo na hitro, je razlika v motorju, ta je turbo, lanski je bil atmosferski; letošnji ima 300 'konjev', lanski 180, letos je štirikolesni pogon, lanski pa je gnan je na prednjo os. Vizualno pa je novi avto širši, večji, predvsem to bodo navijači najprej opazili," je novo "službeno vozilo" opisal Turk.
Zaradi povečanega obsega dela v ekipi in zahtevne logistike si ni povsem začrtal koledarja za sezono 2017. Upa, da bo lahko sam nastopil na čim več domačih dirkah in na izbranih v tujini, s preostalimi posadkami v ekipi pa želijo pokriti predvsem DP: "V Sloveniji računamo, da bomo na vsaki dirki nastopili s tremi ali štirimi dirkalniki 208, najsi bo z R2 ali R5. To je cilj, imamo pa že dogovore za bosansko prvenstvo s 208 R2 za eno posadko, nekaj je povpraševanja iz Bolgarije."
Prvi cilj je pokazati, da je novi dirkalnik dober in zanesljiv. "Radi bi pokazali zanesljivost in hitrost, tudi zaradi tudi zaradi dirkačev, ki ga bodo najemali. Zato bomo tudi naš program prilagajali razpoložljivosti, sam bi si želel čim več dirk, upam, da se bomo vsaj na dveh ali treh dirkah pokazali tudi domači javnosti," pravi Turk. Za zdaj pa še ne ve, kdaj bodo lahko navijači njega in dirkalnik videli na cesti oziroma v akciji: "Sam bi si želel, da bi nastopil na reliju v Železnikih ali Velenju. Ajdovščina je bila želja, a avto tedaj ne bo prost. Želja je seveda tudi domača dirka v Idriji, vmes pa bomo skušali iztržiti še kaj."
S podobnim dirkalnikom starejše evolucije je dobil reli Saturnus pred dvema letoma, letos pa že odpeljal reli Kumrovec, tako da neznanka ni. Se pa Turk veseli tega, da bo dirkalnik njegov oziroma last ekipe. Glavna gonilna sila te je Tomaž Kavčič, lastnik ekipe in dirkalnika. V ozadju pa je še veliko mehanikov in dirkači, ki bodo najemali dirkalnik. Za zdaj skušajo najti pravo kombinacijo med delom in organizacijo v ekipi ter dirkanjem. Ekipa se širi, prav tako "birokracija", Turk pa pravi, da bodo vseeno njegova prva naloga nastopi za volanom.
STA
27.03.2017
16:55:01
Turk upa, da bo čim več za volanom novega dirkalnika
Novo sezono v reliju bo Rok Turk, ki je zadnjo končal na vrhu svoje skupine srednjeevropskega prvenstva, drugem mestu skupnega seštevka državnega prvenstva in na vrhu DP v diviziji 2, začel z novim dirkalnikom. Ostaja pri Peugeotu, le da bo njegov dirkalnik močnejši 208 T16.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke