Osrednja tekmeca letošnjega svetovnega prvenstva sta imela tudi v Avstraliji zanimiv obračun. Vse do konca ni bilo mogoče napovedati zmagovalca, čeprav je Ogier imel majhno prednost tudi pred začetkom današnje zadnje etape. Njegov moštveni kolega Latvala je močno pritiskal, da bi sotekmovalca in tekmeca ujel, toda ni bilo dovolj, naredil je tudi nekaj manjših napak, tako da je na koncu dneva prednost Francoza sicer za malenkost zmanjšal, ni pa se mogel prebiti na prvo mesto.
Vseeno so bili z izkupičkom na dirki "tam spodaj" pri nemški tovarni lahko zelo zadovoljni. V okolici Coffs Harbourja so se najbolje znašle njihove tri posadke, čeprav sta bili, vsaj teoretično, v boju za zmago le dve, tretji voznik, Norvežan Andreas Mikkelsen, pa je branil stopničke pred napadi tekmecev iz drugih ekip. To mu je tudi uspelo, na koncu je imel sicer več kot minuto zaostanka za moštvenim sotekmovalcem, a tudi lepo prednost pred tokrat najboljšim Citroenovim voznikom Britancem Krisom Meekeom (25 sekund), še deset sekund več pa je zaostal Finec Mikko Hirvonen s Fordom.
"Fantastično. Po smoli v Nemčiji se je lepo vrniti na takšen način. Poleg tega pa smo dosegli še trojni uspeh. A boj z Jari-Mattijem je bil trd, vedel pa sem, da mi bo uspelo, če ne bom delal napak," je bil z razpletom zadovoljen Ogier. Francoz se je veselil že 22. zmage v karieri in šeste letos, s katero je še povečal naskok v skupnem seštevku. Tudi tam so predstavniki nemške avtomobilske tovarne v ospredju, Ogier ima 214 točk, Latvala 164, Mikkelsen pa 125. Prvi "nevolkswagnov" dirkač pa je Hirvonen na četrtem mestu s 83 točkami.
Ogier se je tako še za korak približal novemu naslovu prvaka. Do konca sezone so še tri dirke, prva med 5. in 10. oktobrom na njegovem domačem terenu v Alzaciji, ima pa 50 točk naskoka, kar pomeni, da bi moral kar na dveh relijih ostati brez ene same točke, da bi ga Latvala ujel.
Pri Volkswagnu pa že imajo na varnem prvi naslov v sezoni, saj so po prvi trojni zmagi te tovarne v zgodovini že zbrali toliko točk, da jih tekmeci niti teoretično ne morejo več prehiteti. Imajo namreč 348 točk, prvi zasledovalec Citroen pa 154.
Izidi (20 HP, 315,30 km):
1. Sebastien Ogier/Julien Ingrassia (Fra/VW Polo) 2:53:18,0
2. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (Fin//VW Polo) +0:06,8
3. Andreas Mikkelsen/Ola Fleoene (Nor/VW Polo) 1:18,0
4. Kris Meeke/Paul Nagle (VBr/Irs/Citroen DS3) 1:44,0
5. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (Fin/Ford Fiesta) 1:53,6
6. Hayden Paddon/John Kennard (NZl/Hyundai i20) 2:56,2
7. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Bel/Hyundai i20) 4:28,2
8. Elfyn Evans/Daniel Barritt (Vbr/Ford Fiesta) 5:10,0
...
SP skupno (dirkači):
1. Sebastien Ogier (Fra/VW) 214
2. Jari-Matti Latvala (Fin/VW) 164
3. Andreas Mikkelsen (Nor/VW) 125
4. Mikko Hirvonen (Fin/Ford) 83
5. Thierry Neuville (Bel/Hyundai) 79
6. Mads Oestberg (Nor/Citroen) 74
7. Kris Meeke (VBr/Citroen) 66
8. Elfyn Evans (VBr/Ford) 61
...
SP skupno (konstruktorji):
1. Volkswagen 348
2. Citroen 150
3. Ford 142
4. Hyundai 138
5. Volkswagen 2 124
6. Jipocar 40
7. RK M-Sport Ford 23
8. Hyundai 2 20